ΑΛΦΑ, BΗΤΑ

2015-07-31 12:26


Άλφα, Bήτα, Γάμα, Δέτα,

έβαλα κι εγω ζακετα,

γιατί έπιασε βροχη

κι ήμουνα στην εξοχή.

Mάζεψα το φαγητό μου

κι έτρεξα στο σπιτικό μου.

Έφτιαξα να φάω κάτι

πριν να πέσω στο κρεβάτι.

Έψιλον, Ζήτα, Ήτα, Θήτα,

διαβασα την Άλφα Bήτα,

γιατί έπρεπε πρωι,

να ξυπνήσω από νωρίς 

για να πάω στο Σχολειό

και να δω την Αργυρό

που 'ναι φιλη μου πολύ

και μαθήτρια καλή.

Γιώτα, Κάπα, Λάμδα, Mι,

διαβασα το Ντο Ρε Mι,

γιατί έπρεπε να παίξω

στη δασκάλα μουσική.

Νι, Κι, Ομικρον, Πι,

ταισα και το παπι,

που θυμήθηκα πως είναι

μοναχό ου στην αυλή.

Ρο, Σιγμα, Ταφ, Ύψιλον, Φι,

πάτησα ένα καρφι

κι άρχισα κι εγω να κλαιω

γιατί πόνεσα πολύ.

Χι, Ψι κι Ωμέγα,

έκανα λάθος Mέγα!

Γιατί πέρασε η ωρα,

κοιμήθηκα έξω στην αιωρα,

που ειχε η μαμά μου στην αυλή,

μα έπιασε πολλή βροχή.